vineri, 15 ianuarie 2010

D'ale Sarei

Sara se juca in sufragerie la socrii, la un moment dat se ascunde dupa fotolii.
Eu: sara iesi de acolo
Ea: nu
Eu : dar ce faci acolo?
Ea: plostii (prostii)

Tot la socrii.
Socrul meu ii spune - Sara hai la tataia in brate
Sara: nu pot, am fundul male (mare).

Azi de dimineata, ma pregateam pentru servici. Se trezeste Sara si ma striga.
Sara: mami, veau ciobica, ma doaie butica
Eu: mami, dar este prea devreme sa mancam ciorbica ( era 7.20), iti da mami laptic
Sara: nu, veau ciorica
Bineinteles ca am coborat la bucatarie si i-am incalzit ciorba. a luat o lingurita si apoi mi-a zis - gata nu mai doaie butica, acum veau nani.

De cand si-a dat drumul la vorbit, e mare sporavaiala la gurita ei, vorbeste cate in luna si in stele, canta, spune poezii, chiar le combina si mai nou inventeaza.
Intr-un astfel de moment, o intreb : sara ce tot spui tu acolo, de unde le scoti?
Ea: din bulta (burta)

Intr-o alta zi incerca sa-si puna la DVD Scufita Rosie( de care eu si tati suntem satuiiiii), tot mesterea ea pe acolo si nu prea reusea, la un moment dat o aud: - Moa-ta pe deata si tac-tu pe lata ( moas-ta pe gheata si tac-tu pe rata).

Ne mai laudam si cu faptul ca suntem pe drumul cel bun in operatiunea pampers. Are o saptamana de cand nu a mai facut niciun pisu pe ea. Cere de fiecare data la baie, la olita sau la iarba, chiar si atunci cand plecam la plimbare si grijulia de ma-sa ii pune pampers. Cu partea mai mirositoare, mai avem ceva probleme, in sensul ca e cam constipata si nu vrea de fiecare data sa faca la olita, cateodata imi spune : Mami e pea gheu, pune pampers.

Tot legat de treburile astea fiziologice, Sara pe tron, eu langa ea in asteptare,
Sara: mami peaca
Eu: dar eu stau sa te ajut
Ea: peaca mami e lusine (rusine)

In rest, mi-a facut un picut de febra 2 zile, seara si pe zi, noaptea nu, fara mucisori, fara tuse, un pic de fornaiala in spatele nasucului si 2 maselute in curs de aparitie. Stam in casa si asteptam alte simptome.

Un comentariu:

  1. ce dulce e....
    am lesinat de ras la faza cu Moa-ta pe deata si tac-tu pe lata ......

    RăspundețiȘtergere