joi, 10 septembrie 2009

De azi sunt mama - 3 iunie


Ziua in care am aflat ca voi fi mamica a fost plina de emotii, de dragoste, de neprevazut, de nerabdare sa-mi cunosc minunea, sa o ating, sa o tin in brate, sa o mangai cu caldura sufletului meu. Din acea zi, viata mea a capatat un alt sens. Acea zi este zi de sarbatoare. Pentru noi a fost ziua in care s-a nascut printesa noastra. Doamne, ce emotii, ce fericire, cata dragoste...
Iunie 2008 Intr-o zi, am primit telefon de la DPC si am fost anuntata ca au o fetita, sa mergem sa ne prezinte dosarul si sa ne arate o poza. Am vazut poza si GATA(!!!): inima a inceput sa bata mai tare si gandurile se derulau cu o viteza ametitoare. Dupa 2 zile am vazut-o. Avea ochi mari , negrii si inteligenti , gurita mica, pometi frumosi, slabuta, curioasa si trista...ce mai...am simtit amandoi ca ne fuge pamantul de sub picioare. Acest copil cu ochi inteligenti si extrem de tandra ne bucura fiecare zi de luni incoace. E MINUNEA NOASTRA!nu stiu ce am facut sa meritam asa binecuvantare si cum sa multumim pentru ea, dar ne vom stradui sa o meritam macar putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu