joi, 11 martie 2010

Tandafile, Pataulea scularea

Ei, bine iar avem crize de noapte, sau mai bine zis avem crize si crizute si pui de crizute si ziua si noaptea. Dupa cum bine v-ati dat seama sunt iar dupa o noapte nasoala, in care Sara s-a trezit plangand, si a binevoit sa planga fara sa resusesc sa o linistesc de pe la 3 pana pe la 4. Cand intr-un final s-a mai potolit mi-a zis printre suspine ca vrea sa priveasca la dvd-ul cu printese. Va inchipuiti ca la acea ora eram nerabdatoare sa ma uit la televizor, incerc sa o pacalesc, sa-i distrag atentia, nu am reusit. Intr-un final i-am zis ca printesele dorm si nu le putem deranja la acea ora. Si ea, pui de om spune : Tandafile, Pataulea scularea.

2 comentarii:

  1. Si noi trecem prin astfel de crize de plans , dar nu stim motivul. Banuim ca ar fi din cauza ca i-am scos suzeta, dar niciodata n-a plas dupa ea. Nu stim ce vrea, ne cere diverse lucruri cu care ne arunca in cap imediat si cere altceva....
    Sau i-or iesi masele..cine stie..?
    Dorim sa va(ne)treaca mai repede!
    Iar replica din final e mortala, ce mai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, Madi, cel mai mult ma macina gandul, ca nu stiu de ce face asa. La noi plange de o saptamana in fiecare noapte, si pe zi e foarte nervoasa si agitata. Eu am dat vina tot pe masele, pentru ca ii ies cele jos. Astept cu nerabdare sa treaca perioada asta. Am obosit.

    RăspundețiȘtergere