marți, 23 martie 2010

Patut de bebe sau patut de domnisoara


De ceva timp planuiam sa ii schimb patutul Sarei. Cel de bebe in ultimul timp devenise obiect de decor, domnisoara calarindu-ne in stilul ei in fiecare noapte. Am ales sa facem niste modificari, am reorganizat, casa, camerele si astfel i-am amenajat camera printesei.
Dupa ce o perioada de timp, i-am tot povestit ca patutul ei trebuie sa il pregatim pentru bebele Anei si ca ea va avea un patut mai mare, unul de domnisoara, a aceptat ce urma sa se intample si chiar a devenit nerabdatoare.
Am avut ceva emotii, ne gandeam ca nu va accepta sa doarma singura in camera, dar ne-a oferit o mare surpriza. De doua nopti doarme singura in camera ei, fara nicio trezire ( inainte se trezea 1 -2 ori), este foarte mandra de camera ei, nu ne lasa pe niciunul din noi sa ne asezam pe patutul ei ( inainte era musai sa stau langa ea in pat pana adormea). Duminica dupa ce si-a vazut camera, ne-a topit cu remarca: "Multumesc, mami si tati pentu ca mi-ati luat patut de domnisoala. Sa mai imi luati unul pentu ca imi place foate mult."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu