vineri, 27 noiembrie 2009

Alarma la picioare

Povesteam in urma cu putin timp, de trezirile Sarei de peste noapte si de crizele de plans. Tot cam de atunci a reinceput sa ceara sa faca nani pe picioare. Si asa am ajuns sa o leganam iar, dupa ce renunta-se singura la obicei de mai bine de 3 luni. Acum nu se mai trezeste noptea pentru plans, ci pentru a o mai legana putin pe picioare. Am scapat de una, am dat de alta... Si zau ca as legana-o, dar s-a facut atat de grea ca efectiv nu mai pot, iar cateodata din cauza oboselii adorm cu ea pe picioare, si ma trezesc dupa cateva ore si nu-mi mai simt picioarele. Si dupa ce am experimentat cateva astfel de nopti, in care tot am incercat sa gasesc variante si metode de adormit copil alintat, mi-a venit ideea sa-i spun ca mi-am pus alarma la picioare. Ei bine, de atunci nu mai vrea nani pe picioare la mami, dar il exploateaza pe tati, ca cica *tati alarma nu*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu