joi, 17 decembrie 2009

Rochita de printesa



Am primit aceasta rochita de la o colega, Sarei ia facut o mare bucurie. Aseara a stat numai in rochita, cu greu am reusit sa o imbracam in pijamale si sa o culcam - bine ca am reusit, deja o vedeam dormind cu ea, cum de altfel a facut si in alte nopti cu diferite obiecte vestimentare. Noroc ca tati a fost inspirat si ia zis ca trebuie sa ii imprumutam rochita Cruelei ( din 101 Dalmatieni). Dimineata bineinteles ca nici nu a facut bine ochisori, ca si-a cerut rochita. Noroc ca a iesit la joaca la zapada si a uitat de ea. Acum e ascunsa.

Cel mai tare indrageste costumul de baie, asa ca in unele nopti a dormit imbracata cam asa - pijama peste care costum de baie. Mai serile trecute, eu picam de somn, iar ea se tot pisicea numai sa nu se culce si tot negociam:
Eu: hai mami sa faci nani
Sara: nu veau
Eu: hai mami ca e tarziu, esti obosita, ne jucam maine
Sara: nani cu utien
Eu: cu ce mami?
Sara:utien
Eu tot nu intelegeam
Ea se tot straduia sa-mi explice - utien mami
M-am prins intr-un final ca e vorba de sutien, deschid sifonierul ii ofer un utien, si ii zic "gata, acum ne culcam"
Sara: nu, nu, veau utien de baie
Vroia costumul meu de plaja. A dormit 2 nopti cu el. Acum e ascuns, si asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu