luni, 12 octombrie 2009

Teatru de papusi

Am fost tare surprinsa ieri cand am vazut ce de copii merg la teatrul de papusi. Deci, cand am ajuns la 10.45, nu mai aveau bilete, asa ca de acum sa stiti ca trebuie sa procurati bilete cu o sapatamana inainte. Deja se vindeau bilete pentru duminica viitoare, si din cate am auzit deja erau date jumatate. Spectacolul de ieri, mie una mi s-a parut destul de infricosator pentru copii. Faptul ca pe langa papusi sunt si actori, actori mascati, costumati sumbru, ascunsi de niste carpe, intunericul din sala, tonalitatea prea inalta, parca nu prea e spectacol pentru mititei. Sara s-a speriat inca de cand s-a stins lumina, cand a aparut si povestitorul, deja cerea afara. Asa ca am iesit, si am intrat pe tot parcursul spectacolului. Pentru ca atunci cand a aparut Alba ca Zapada si piticii a fost interesata de spectacol, cand aparea mastera sau povestitorul ieseam pe hol. Tot raul spre bine, ca nu am prins bilet cu loc, mai deranjam si sala... Ce sa zic, o sa mai incercam si la alte spectacole.
Dialog cu Sara:
- Sara, unde ai fost astazi?
- Teatu papusi. Nu pace teatu papusi.
- mai mergem?
- acum.
Deci mai mergem, sa ne dumirim daca "pace" sau nu .

Un comentariu: